במאי 2021 החל שיווקה של ג'נסיס G70 – המשפחתית-הגדולה של מותג היוקרה של יונדאי. ג'נסיס השיקה את G70, החולקת רצפת הנעה אחורית עם קיה סטינגר, בספטמבר 2017. המכונית עברה מתיחת פנים שלוש שנים אחרי, בספטמבר 2020, על-מנת להתאים את העיצוב החיצוני שלה לקו העדכני של ג'נסיס, והציגה גם גרסת סטיישן-קופה, "שוטינג ברייק", אשר ניתן להזמין […]
במאי 2021 החל שיווקה של ג'נסיס G70 – המשפחתית-הגדולה של מותג היוקרה של יונדאי.
ג'נסיס השיקה את G70, החולקת רצפת הנעה אחורית עם קיה סטינגר, בספטמבר 2017. המכונית עברה מתיחת פנים שלוש שנים אחרי, בספטמבר 2020, על-מנת להתאים את העיצוב החיצוני שלה לקו העדכני של ג'נסיס, והציגה גם גרסת סטיישן-קופה, "שוטינג ברייק", אשר ניתן להזמין גם בארץ.
הגרסה המיובאת לישראל מצוידת במנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר המייצר 245 כ"ס ו-36 קג"מ. משודכת אליו תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים וההנעה אחורית. ברמת הגימור 'ספורט' כולל המפרט הטכני גם דיפרנציאל מוגבל-החלקה, בולמי זעזועים נשלטים-אלקטרונית, בלמים של ברמבו וצמיגים במידות שונות מלפנים ומאחור. לרשות הנהג חמישה מצבי ניהוג וגם בקרת שיגור. כדי שהאופי הספורטיבי יישמע כנדרש, הצליל מכוון בהתאם ויש לו סיוע של מערכת השמע.
ברמת גימור 'לקשרי' תאורת לד מטריקס, חישוקי "18, גג זכוכית, מפתח חכם, אוורור למושבים הקדמיים עם תפעול חשמלי להם ולגלגל ההגה, מולטימדיה עם צג "10.25 ומחוונים מוקרנים, ריפוד עור, בקרת אקלים תלת-אזורית, טעינה אלחוטית, מצלמות היקפיות, העברת הילוכים מההגה ומערכת שמע של לקסיקון עם 15 רמקולים.
רמת הגימור 'ספורט' כוללת, בנוסף למפרט הטכני שצוין לעיל, חישוקי "19, ופריטי עיצוב ספורטיביים בפנים ובחוץ; מנגד, היא אינה כוללת אוורור מושבים וכיוון חשמלי לגלגל ההגה.