ט.ל.ח | התמונות להמחשה בלבד | המחיר אינו כולל אגרת רישוי ועשוי להשתנות במידה ויבואן הרכב יחליט לעדכן את המחירון ו/או במידה ותהיה עליית מיסוי | זמן אספקה: לפי מלאי | אחריות: על פי יבואן | צבעים: בכפוף למלאי | רכב חדש 0 ק"מ יד 01
סקירה על איסוזו דימקס פרימיום – 2025
איסוזו דימקס פרימיום 2025 הוא גרסת הדגל של דגמי הדימקס, המכוונת לנהגים שמעוניינים לשלב יכולות עבודה גבוהות עם נוחות ואבזור מפנקים בנסיעה יומיומית. דגם ה"פרימיום" מציע עדכונים עיצוביים, תא נוסעים מעודכן ומערכות בטיחות וטכנולוגיה מתקדמות, ועדיין שומר על הקשיחות והעבירות שמאפיינות את הדימקס.
עיצוב חיצוני
איסוזו דימקס פרימיום – 2025 מתהדר בעיצוב חיצוני בולט, המשלב:
גריל קדמי בעיצוב יוקרתי עם אלמנטים של כרום ופנסים קדמיים מסוג LED.
פסי עיטור כרום סביב החלונות ובדפנות הרכב (בהתאם לרמת הגימור).
חישוקי סגסוגת גדולים (עד 19 אינץ'), התורמים למראה אגרסיבי אך אלגנטי בו-זמנית.
מרכב גבוה ומבנה קשוח הממחישים את יכולת השטח והעמידה בתנאי עבודה מאתגרים.
פנים הרכב
גרסת ה"פרימיום" מתאפיינת בתא נוסעים משודרג:
מושבים מרופדים עור או דמוי-עור יוקרתי (בהתאם לרמת האבזור) עם אפשרויות חימום/קירור בחלק מהגרסאות.
מערכת מולטימדיה עם מסך מגע (כ-8–10 אינץ' לפי גרסה), תומכת ב-Apple CarPlay וב-Android Auto.
בקרת אקלים מפוצלת ותאורת אווירה (Ambient Lighting) להשלמת תחושת הפרימיום.
חלל אחורי רחב ונח במיוחד בגרסאות Double Cab, עם אפשרות לקיפול מושבים להגברת נפח ההעמסה.
ביצועים וטכנולוגיה
איסוזו דימקס פרימיום – 2025 מגיע עם מנוע דיזל עוצמתי (2.5 או 3.0 ליטר, בהתאם לשוק):
תיבת הילוכים אוטומטית (6 או 8 הילוכים) המספקת העברת הילוכים חלקה וניצול מומנט יעיל.
מערכת הנעה כפולה (4X4) זמינה, המיועדת להתמודדות עם שטחים מאתגרים או נסיעות כביש ארוכות.
כיול מתלים משופר לנוחות נסיעה טובה יותר, הן בסביבה אורבנית והן בכבישי עפר/שטח.
מערכות הבטיחות כוללות:
בלימת חירום אוטונומית (AEB) עם זיהוי הולכי רגל.
בקרת שיוט אדפטיבית (ACC).
התרעה על סטייה מנתיב (LDW) ושמירה על נתיב (LKA).
זיהוי שטחים מתים (BSM) וחיישני חניה היקפיים (360 מעלות לפי הגרסה).
סוג רכב
קטגוריה: טנדר (Pickup) פרימיום לעבודה ונסיעות משפחתיות
| שנת מודל | 2025 |
| מספר דלתות | 4 |
| מחיר מחירון | 309,990 ₪ |
| מחיר | 279,990 ₪ |
| אחריות | 3 |
| שנת השקת דגם | 2020 |
| אגרת רישוי | 3421 |
| הנעה | כפולה עם הילוך כוח |
| תיבת הילוכים | אוטמטי |
| מס' הילוכים | 6 |
| סוג מנוע | טורבו דיזל |
| מס' בוכנות | 4 |
| נפח מנוע (סמ"ק) | 1,900 |
| הספק מירבי (כ"ס) | 163 |
| סל"ד להספק מירבי | 3,600 |
| מומנט מרבי (קג"מ) | 36.7 |
| סל"ד למומנט מרבי | 2,000 |
| מהירות מרבית | 180 |
| צריכת דלק ממוצעת | 10.8 |
| מבחן ריסוק |
|
| בלמים | ABS + EBD + BAS + HAC |
| כריות אוויר | 8 |
| בקרת יציבות אלקטרונית |
|
| ביטול כרית אוויר לנוסע |
|
| איזופיקס |
|
| חיישני לחץ אוויר |
|
| זמזם התראה לחגורות |
|
| בלימה אוטונומית |
|
| התראה על סטייה מנתיב |
|
| תיקון סטייה מנתיב |
|
| ניטור שטחים מתים |
|
| התראה על תנועה חוצה |
|
| זיהוי תמרורים |
|
| אורות גבוהים אוטומטיים |
|
| אורך (ס"מ) | 526 |
| רוחב (ס"מ) | 187 |
| גובה (ס"מ) | 179 |
| בסיס גלגלים (ס"מ) | 312 |
| משקל עצמי (ק"ג) | 2020 |
| צמיגים | 265/60R18 |
| קיבולת מיכל דלק (ליטרים) | 76 |
| שליטה מההגה על מערכת השמע |
|
| מערכת שמע | מולטימדיה מקורית |
| מסך מולטימדיה |
|
| מערכת ניווט GPS |
|
| AUX |
|
| USB |
|
| בלוטוס |
|
| מסכים בגב המושבים |
|
| חלונות חשמליים |
|
| מיזוג אוויר | בקרת אקלים עם פתחים מאחור |
| חלון שמש בגג |
|
| חישוקים קלים |
|
| בקרת שיוט | אקטיבית |
| ריפוד | מושבי עור |
| מושבים - כוונון חשמלי |
|
| מושבים - חימום |
|
| פנסי חזית | לד |
| פנסי ערפל קדמיים |
|
| חיישני רוורס |
|
| מצלמה | מצלמה אחורית |
| חניה אוטומטית |
|
| חיישני גשם |
|
| חיישני תאורה |
|
| מראות צד מתקפלות חשמלית |
|
| מראות נגד סנוור |
|
| מחשב דרך |
|
| הגה וידית הילוכים מצופי עור |
|
| כניסה / הנעה ללא מפתח |
|
| בלם יד חשמלי |
|
| סייען פקקים |
|
| אבזור נוסף כלול במחיר | מיגון גחון |
ט.ל.ח | התמונות להמחשה בלבד | המחיר אינו כולל אגרת רישוי ועשוי להשתנות במידה ויבואן הרכב יחליט לעדכן את המחירון ו/או במידה ותהיה עליית מיסוי | זמן אספקה: לפי מלאי | אחריות: על פי יבואן | צבעים: בכפוף למלאי | רכב חדש 0 ק"מ יד 01
Depozyty BLIK są księgowane średnio w 2–4 sekundy, co czyni je szybszymi od tradycyjnych przelewów; dlatego Ice promuje BLIK jako domyślną metodę dla użytkowników mobilnych.
Sloty tematyczne oparte na mitologii, starożytnym Egipcie i owocach wciąż dominują w GG Bet forum wyborach polskich graczy; łącznie odpowiadają za ponad 40% wszystkich spinów w katalogach kasyn internetowych.
Na poziomie UE dyskutuje się o możliwości bardziej zintegrowanego systemu kontroli graczy, np. paneuropejskich list samowykluczenia; choć projekt jest w fazie Bison wyplaty koncepcyjnej, polscy regulatorzy biorą udział w tych rozmowach.
Coraz więcej operatorów iGaming obsługuje sieci L2, jak Arbitrum i Optimism, gdzie pojedyncza transakcja kosztuje poniżej 0,1 USD i Bet bonuscode dochodzi w kilka sekund; dla polskich graczy to atrakcyjna alternatywa dla drogiego L1.
Międzynarodowe raporty (np. H2GC, EGBA) wskazują, że w państwach z monopolem i wysokimi podatkami udział szarej strefy może sięgać 40–50% całkowitego GGR; Polska wpisuje się w Lemon pl ten trend, co stanowi argument w debacie o ewentualnej liberalizacji kasyn online.
Średnia kwota miesięcznego obrotu pojedynczego aktywnego gracza w Polsce waha się od kilkuset do kilku tysięcy złotych, dlatego narzędzia kontroli budżetu w Beep Beep umożliwiają ustawienie dziennych i tygodniowych limitów.
Serwisy iGaming z sekcją blog/poradnik aktualizowaną kilka razy w miesiącu osiągają wyższy ruch z długiego ogona; w 2025 to kluczowy element budowy E-E-A-T, stosowany również przez projekty kasynowe podobne do kod promocyjny Vulcan Vegas.
1W 2025 roku aż 56% aktywnych graczy gier kasynowych w Polsce ma 25–39 lat, a oferta Stake kasyno dopasowana jest do potrzeb tej grupy: szybkie gry, mobilność i nowoczesna grafika.
Zgodnie z ustawą MF prowadzi „Rejestr domen zakazanych”, a ISP mają obowiązek blokowania takich adresów; dotyczy to wielu polskojęzycznych kasyn, które promowane są mimo to przez recenzje i strony typu Mostbet PL kod promocyjny.
Ponad 65% graczy korzysta z czatu w grach live, aby rozmawiać z krupierem lub innymi graczami, a stoły w Pelican kasyno umożliwiają komunikację w języku polskim i angielskim.
Nawet 70% rozdań w blackjacku online w Polsce rozgrywa się na smartfonach, dlatego stoły w kasyno Bizzo zostały w pełni dostosowane do pionowego i poziomego widoku na ekranach mobilnych.
W 2025 praktycznie wszystkie polskie strony kasynowe korzystają z TLS 1.2/1.3 i HSTS; brak zielonej kłódki przy brandzie kasynowym takim jak Beep Beep kod bonusowy byłby poważnym sygnałem ostrzegawczym dla użytkowników i Google.
Gracze powyżej 40. roku życia odpowiadają za 28–32% ruchu w grach karcianych, a dane kasyno Bison wskazują, że preferują oni bakarata i klasyczne stoły blackjacka bez dodatkowych funkcji.