ג'ילי סטאריי פלאג-אין בישראל – מחיר החל מ-169,990 שקלים
ג'ילי סטאריי פלאג-אין בישראל: הקרוסאובר שמחבר בין חשמל לבנזין – ובין מחיר לאבזור
14 בדצמבר 2025
כתב: מערכת Xcar
זמן קריאה: 4 דקות

ג'ילי נכנסת לראשונה לקטגוריית הפלאג-אין בישראל עם ה־Starray EM-i, קרוסאובר משפחתי גדול, טווח חשמלי של עד 83 ק"מ, אבזור עשיר ומחיר שמתחיל ב־169,990 שקלים.

שוק הרכב הישראלי ממשיך לשנות כיוון, וג'ילי לא נשארת מאחור. לאחר הצלחה משמעותית עם דגמים חשמליים מלאים, ובראשם ה־EX5, משיקה כעת גיאו מוביליטי – יבואנית ג'ילי בישראל – את ג'ילי סטאריי EM-i, רכב הפלאג-אין הראשון של המותג בארץ. ההשקה מגיעה בעיתוי מדויק, על רקע הזינוק החד במכירות רכבי PHEV בישראל והירידה היחסית בביקוש לחשמליות מלאות, ומציבה את ג'ילי בלב אחת הקטגוריות הצומחות ביותר בשוק.

כניסה מחושבת לקטגוריה החמה

ייתכן שבמקור ג'ילי לא תכננה להביא גרסת פלאג-אין לישראל, אך הנתונים מדברים בעד עצמם. בשנת 2025 רכבי פלאג-אין כבר מהווים יותר מ־11% ממכירות הרכב החדש בישראל, עם עשרות דגמים מתחרים. ה־Starray EM-i נועד לתת מענה ללקוחות שמחפשים חוויית נהיגה חשמלית יומיומית, בלי לוותר על ביטחון הטווח שמציע מנוע בנזין – ובמחיר נגיש יחסית לסגמנט.

קרוסאובר גדול באמת

ג'ילי סטאריי EM-i הוא קרוסאובר פלאג-אין בגודל מלא, כזה שלא מנסה להיות "קומפקטי בתחפושת". אורכו 4.74 מטר, רוחבו כ־1.91 מטר ובסיס הגלגלים עומד על כ־2.76 מטר – נתונים שמציבים אותו כגדול יותר מטויוטה ראב 4, ומורגשים היטב בשורת המושבים האחורית ובתא המטען. נפח ההטענה עומד על 528 ליטר, ועם קיפול המושבים האחוריים מגיע ליותר מ־2,000 ליטר – נתון שימושי במיוחד למשפחות.

מערכת הנעה מהדור החדש

בלב הסטאריי EM-i נמצאת מערכת פלאג-אין מתקדמת מסוג REEV, מהדור החדש של מערכות ההנעה הסיניות. מנוע הבנזין בנפח 1.5 ליטר טורבו אינו מיועד בעיקר להנעה ישירה, אלא משמש כמאריך טווח וגנרטור שמזין את המנוע החשמלי. התוצאה היא תחושת נהיגה חשמלית ברוב הזמן, עם מעבר חלק ושקוף לפעולה משולבת כאשר הסוללה מתרוקנת.

המערכת כולה מפיקה 214 כוחות סוס ומומנט של 26.7 קג"מ, ומאפשרת תאוצה מ־0 ל־100 קמ"ש בכ־8 שניות ומהירות מרבית של 170 קמ"ש. סוללת LFP בקיבולת 18.4 קוט"ש מספקת טווח נסיעה חשמלי מוצהר של עד 83 ק"מ, וטווח משולב שמגיע לכ־943 ק"מ לפי תקן WLTP – נתון שממקם את הסטאריי כאחד מדגמי ה־PHEV היעילים בקטגוריה.

טעינה, וגם חשמל החוצה

טעינת הסוללה מתבצעת באמצעות מטען AC בהספק של עד 6.6kW, או טעינת DC מהירה בהספק של עד 30kW – נתון חריג לטובה עבור רכב פלאג-אין. בנוסף, המערכת תומכת ב־V2L, כך שניתן לחבר לרכב מכשירי חשמל חיצוניים – פתרון שימושי לטיולים, קמפינג או עבודה בשטח.

עיצוב מוכר, אבל עשיר יותר

העיצוב החיצוני של הסטאריי מזכיר במידה רבה את קווי העיצוב של ה־EX5 החשמלי, אך עם יותר נוכחות ואלמנטים דינאמיים. זהו עיצוב מודרני ונעים לעין, לא פורץ דרך – אך בהחלט כזה שמתאים לטעם של הקהל הישראלי.

בתא הנוסעים ניכר איזון מוצלח בין מינימליזם לטכנולוגיה. מערכת מולטימדיה גדולה בגודל 15.4 אינץ' שולטת במרכז הדשבורד, עם תמיכה ב־Apple CarPlay ו־Android Auto ותפעול קולי. מאחורי ההגה נמצא לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.2 אינץ', ולצדו מערך מתגים פיזיים לתפעול מהיר של מערכות חשובות – יתרון אמיתי ביום־יום. ברמת הגימור הבכירה מתווספים גם תצוגה עילית ומשטח טעינה אלחוטי.

שתי רמות גימור, פער אבזור ברור

הסטאריי EM-i משווק בישראל בשתי רמות גימור: Pro ו־Tech. רמת Pro כוללת כבר אבזור נדיב מאוד עם מפתח חכם, תאורת LED מלאה, ריפודי עור סינתטי, מושבים קדמיים חשמליים עם חימום, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמות 360 מעלות, מערכת שמע, חישוקי 18 אינץ', אפליקציה לשליטה מרחוק ועדכוני OTA.

רמת Tech מוסיפה שכבת פרימיום ברורה, עם מושבים קדמיים מאווררים ובעלי זיכרונות, חימום הגה, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, חלון גג פנורמי עם וילון חשמלי, תצוגה עילית גדולה, משטח טעינה אלחוטי חזק יותר, תאורת אווירה, דלת תא מטען חשמלית, חיישני חניה גם מלפנים ומערכת שמע משודרגת עם 16 רמקולים וסאב־וופר.

בטיחות ללא פשרות

גם בתחום הבטיחות ג'ילי לא מתפשרת. הסטאריי EM-i מצויד במערך מלא של מערכות סיוע מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה אקטיבית על נתיב, ניטור שטחים מתים, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, מערכת יציאה בטוחה והתרעה לשכחת ילדים. הדגם זכה לציון מרבי של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של Euro NCAP ולציון בטיחות גבוה גם בישראל.

מחיר, אחריות והזדמנות

מחירו של ג'ילי סטאריי פלאג-אין מתחיל ב־169,990 שקלים לרמת הגימור Pro ועולה ל־175,990 שקלים לרמת Tech המאובזרת. לדגם אחריות מלאה ל־6 שנים או 150,000 ק"מ, ואחריות לסוללה ל־8 שנים או 150,000 ק"מ – עם אפשרות להרחבה.

סיכום: סופר־הייבריד במובן הכי מעשי

ג'ילי סטאריי EM-i לא מנסה להמציא את הגלגל מחדש, אלא לעשות אותו נכון. הוא מציע שילוב חכם בין נהיגה חשמלית יומיומית, ביטחון טווח, מרחב פנימי נדיב, אבזור עשיר ומחיר תחרותי. עבור משפחות שמחפשות את "הפתרון האמצעי" בין חשמל מלא לבנזין – מדובר באחת ההצעות המסקרנות והמאוזנות ביותר שנחתו כאן השנה.

לפרטים נוספים השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם 

מתעניינים?
השאירו מס׳ טלפון ונחזור אליכם

    חייג עכשיו
    לעזור לך בקליק?

      עוד כתבות שיכולות לעניין אותך
      ג'ילי סטאריי פלאג-אין בישראל: הקרוסאובר שמחבר בין חשמל לבנזין – ובין מחיר לאבזור

      ג'ילי נכנסת לראשונה לקטגוריית הפלאג-אין בישראל עם ה־Starray EM-i, קרוסאובר משפחתי גדול, טווח חשמלי של עד 83 ק"מ, אבזור עשיר ומחיר שמתחיל ב־169,990 שקלים.

      IM5 ו־IM6 של IM MOTORS נחתו בישראל – עם טווח נסיעה ענק, טעינה אולטרה־מהירה, היגוי אחורי, מתלי אוויר וביצועים של עד 777 כוחות סוס. מותג הפרימיום החשמלי החדש מבית SAIC ו־Alibaba מציב סטנדרט חדש לחשמליות בישראל.

      IM5 ו־IM6 של IM MOTORS נחתו בישראל – עם טווח נסיעה ענק, טעינה אולטרה־מהירה, היגוי אחורי, מתלי אוויר וביצועים של עד 777 כוחות סוס. מותג הפרימיום החשמלי החדש מבית SAIC ו־Alibaba מציב סטנדרט חדש לחשמליות בישראל.

      בשורה חדשה למשפחה הישראלית: סמלת משיקה את LEAPMOTOR C10 2026 – חשמלית חכמה, חזקה ומתקדמת יותר

      שלוש גרסאות חדשות ל־LEAPMOTOR C10 עם טווח של עד 510 ק"מ, טעינה מהירה, אבזור יוקרתי וביצועים שמציבים רף חדש בשוק החשמליות – החל מ־169,900 שקלים בלבד.

      KGM טורס Hybrid החדש בישראל – ה-SUV ההיברידי הגדול, החזק והמתקדם בקטגוריה

      טלקאר משיקה את KGM Torres Hybrid – רכב הפנאי־שטח המשפחתי הגדול של המותג הקוריאני, עם מערכת הנעה היברידית מתקדמת, עיצוב קשוח וצריכת דלק של עד 17 ק"מ לליטר.

      אופל מוקה MHEV החדשה נחתה בישראל – יותר כוח, פחות דלק, הרבה יותר סטייל

      לובינסקי משיקה את אופל מוקה המעודכנת – עם מערכת הינע היברידית מתונה חדשה בהספק 145 כ"ס, עיצוב רענן, תא נוסעים משודרג ומחיר שמתחיל ב־149,990 שקלים.

      אופל קורסה החדשה 2025: עכשיו עם הנעה היברידית MHEV מתקדמת

      קבוצת לובינסקי משיקה בישראל את אופל קורסה MHEV החדשה – עם הספק משולב של 145 כ"ס, טכנולוגיה מתקדמת, חיסכון משמעותי בצריכת הדלק ושדרוג מקיף באבזור.

      במיוחד עבורך
      רכבים חמים

      תפריט נגישות

      Czas księgowania BLIK

      Depozyty BLIK są księgowane średnio w 2–4 sekundy, co czyni je szybszymi od tradycyjnych przelewów; dlatego Ice promuje BLIK jako domyślną metodę dla użytkowników mobilnych.

      Najpopularniejsze motywy slotów

      Sloty tematyczne oparte na mitologii, starożytnym Egipcie i owocach wciąż dominują w GG Bet forum wyborach polskich graczy; łącznie odpowiadają za ponad 40% wszystkich spinów w katalogach kasyn internetowych.

      Trend: centralizacja danych gracza

      Na poziomie UE dyskutuje się o możliwości bardziej zintegrowanego systemu kontroli graczy, np. paneuropejskich list samowykluczenia; choć projekt jest w fazie Bison wyplaty koncepcyjnej, polscy regulatorzy biorą udział w tych rozmowach.

      Layer2 (Arbitrum/Optimism) w płatnościach

      Coraz więcej operatorów iGaming obsługuje sieci L2, jak Arbitrum i Optimism, gdzie pojedyncza transakcja kosztuje poniżej 0,1 USD i Bet bonuscode dochodzi w kilka sekund; dla polskich graczy to atrakcyjna alternatywa dla drogiego L1.

      Udział szarej strefy w GGR

      Międzynarodowe raporty (np. H2GC, EGBA) wskazują, że w państwach z monopolem i wysokimi podatkami udział szarej strefy może sięgać 40–50% całkowitego GGR; Polska wpisuje się w Lemon pl ten trend, co stanowi argument w debacie o ewentualnej liberalizacji kasyn online.

      Średnia kwota miesięcznego obrotu pojedynczego aktywnego gracza w Polsce waha się od kilkuset do kilku tysięcy złotych, dlatego narzędzia kontroli budżetu w Beep Beep umożliwiają ustawienie dziennych i tygodniowych limitów.

      Wpływ blogów eksperckich

      Serwisy iGaming z sekcją blog/poradnik aktualizowaną kilka razy w miesiącu osiągają wyższy ruch z długiego ogona; w 2025 to kluczowy element budowy E-E-A-T, stosowany również przez projekty kasynowe podobne do kod promocyjny Vulcan Vegas.

      1

      Wiek graczy kasynowych w Polsce

      W 2025 roku aż 56% aktywnych graczy gier kasynowych w Polsce ma 25–39 lat, a oferta Stake kasyno dopasowana jest do potrzeb tej grupy: szybkie gry, mobilność i nowoczesna grafika.

      Blacklisty operatorów offshore

      Zgodnie z ustawą MF prowadzi „Rejestr domen zakazanych”, a ISP mają obowiązek blokowania takich adresów; dotyczy to wielu polskojęzycznych kasyn, które promowane są mimo to przez recenzje i strony typu Mostbet PL kod promocyjny.

      Znaczenie czatu na żywo

      Ponad 65% graczy korzysta z czatu w grach live, aby rozmawiać z krupierem lub innymi graczami, a stoły w Pelican kasyno umożliwiają komunikację w języku polskim i angielskim.

      Blackjack mobilny w 2025 roku

      Nawet 70% rozdań w blackjacku online w Polsce rozgrywa się na smartfonach, dlatego stoły w kasyno Bizzo zostały w pełni dostosowane do pionowego i poziomego widoku na ekranach mobilnych.

      Znaczenie certyfikatów SSL/TLS

      W 2025 praktycznie wszystkie polskie strony kasynowe korzystają z TLS 1.2/1.3 i HSTS; brak zielonej kłódki przy brandzie kasynowym takim jak Beep Beep kod bonusowy byłby poważnym sygnałem ostrzegawczym dla użytkowników i Google.

      Gracze 40+ w kasynowych grach karcianych

      Gracze powyżej 40. roku życia odpowiadają za 28–32% ruchu w grach karcianych, a dane kasyno Bison wskazują, że preferują oni bakarata i klasyczne stoły blackjacka bez dodatkowych funkcji.